Werkwijze en huisregels van Mondzorg Terneuzen

Om de kwaliteit van de door ons geleverde zorg te kunnen waarborgen, verzoeken we je deze informatiepagina zorgvuldig te lezen. Hierin geven we je inzicht in onze werkwijze zodat jouw bezoek aan onze praktijk zo aangenaam mogelijk verloopt. Omdat we daarvoor ook jouw medewerking nodig hebben, willen we je vriendelijk verzoeken om onze huisregels in acht te nemen.

Werkwijze en huisregels voor de best mogelijke tandheelkundige zorg. Lees zorgvuldig voor een prettige ervaring bij ons.
Eerste tandartsbezoek: Kennismaking, controle gegevens, gezondheidsbespreking, gebitsinspectie, wensen bespreken, röntgenfoto's indien nodig, adviezen en eventueel behandelplan opstellen. Kosten conform landelijke tarieven.

Eerste bezoek

Bij je eerste bezoek maken we graag kennis met je. Stuur alsjeblieft vooraf je dossier van je vorige tandarts per e-mail. Bij de afspraak controleren we je gegevens met je legitimatiebewijs en verzekeringspas. De assistent bespreekt je gezondheid en medicijngebruik met behulp van een vragenlijst. Vervolgens bekijkt de tandarts je gebit en bespreekt je wensen. Indien nodig worden er tijdens dit consult ook röntgenfoto's gemaakt om een compleet beeld te krijgen van je gebit. We bespreken graag de bevindingen en adviezen en stellen, indien nodig, een behandelplan op.

Momenteel hebben wij een patiëntenstop en nemen wij geen nieuwe patiënten aan.

Blijf in contact. Laat het ons weten als er veranderingen zijn in je gebit, contactgegevens, verzekering of gezondheid. Bij voorkeur via e-mail of ons contactformulier op de website.

Hou ons op de hoogte

Graag vernemen we van je indien er iets verandert in je gebitssituatie (bijvoorbeeld door een bezoek aan een wachtdienst). Ook horen we graag over wijzigingen in je persoonlijke contactgegevens, verzekeringsgegevens of gezinssituatie. Als er veranderingen zijn in je gezondheidssituatie of medicijngebruik, verzoeken we je vriendelijk om dit aan ons door te geven bij je volgende bezoek of per mail, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Deskundig en gepassioneerd tandheelkundig team bij Mondzorg Terneuzen, met ervaren tandartsen Lippens en Stevens en assistentes die zorg verlenen aan jouw tanden, tandvlees en mond.

Een toegewijd team

Bij Mondzorg Terneuzen werkt een deskundig en gepassioneerd team van zorgverleners. We hebben een ervaren tandarts, tandarts Lippens, die de voorbehouden behandelingen uitvoert. De assistentes zijn opgeleid om preventieve en bepaalde klinische ingrepen zelfstandig uit te voeren, uiteraard onder toezicht van de tandarts. Samen staan we klaar om jouw tanden, tandvlees en mond gezond te houden.

Heldere tarieven voor tandheelkundige behandelingen bij Mondzorg Terneuzen. Persoonlijke zorg, geen verrassingen. Vertrouw op ons voor een stralend gebit met duidelijke informatie over kosten en vergoedingen.

Kosten en vergoedingen

Bij tandartspraktijk Mondzorg Terneuzen bieden we overzichtelijke tarieven voor behandelingen zoals controles, gebitsreiniging en vullingen. Hier ontvang je persoonlijke zorg op maat, zonder onverwachte kosten. Vertrouw op ons voor een stralend en gezond gebit, met heldere en eerlijke informatie over tandartskosten en mogelijke vergoedingen. De kosten voor het eerste consult volgen landelijke tarieven. Voor behandelingen boven 250 euro ontvang je een kostenbegroting.

Ontdek snel antwoorden op veelgestelde vragen over tandheelkundige zorg, afspraken en behandelingen. Onze FAQ-pagina biedt handige informatie, zodat je goed geïnformeerd bent over alles van Mondzorg Terneuzen, tandarts Lippens of tandarts Stevens.

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over tandheelkundige zorg, afspraken, of behandelingsmogelijkheden? Onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina is ontworpen om jou snel en gemakkelijk van antwoorden te voorzien. Ontdek handige informatie en inzichten over diverse onderwerpen, zodat je goed geïnformeerd bent over alles van tandartspraktijk Mondzorg Terneuzen. Als je meer wilt weten, neem dan een kijk in onze FAQ.

Tandartsafspraken

Na je tandartsbezoek kun je aan de balie gelijk de volgende afspraken regelen, inclusief de volgende controle. Als extra service sturen we je herinneringen voor je afspraken via e-mail. Maar het blijft altijd jouw eigen verantwoordelijkheid om je afspraak na te komen.

Als je onverwacht je afspraak niet kunt nakomen is het mogelijk om deze kosteloos tot 2 werkdagen van tevoren te verplaatsen (weekend- en feestdagen niet meegerekend). Als je dit niet tijdig doorgeeft of als je jouw afspraak niet nakomt, kunnen we de gereserveerde tijd in rekening brengen.

Momenteel hebben wij een patiëntenstop en nemen geen nieuwe patiënten aan.